Friday, March 19, 2010

sleep over with my gurlfie


Hello hello ;) aha .hari neh dah hari jumaat .haihh .kejap nya cuti .huhu .semalam gem and zura tido rumah aku ,yawww agk best .err azi and farah tadep .nadd pon kat kg .tape la nxt time okayy darls ;)
mula mula gem la call kata na tido rumah .study math kan .aha study okayy .NO GOSSIP-ING ! haha .
then call la zura ajk join .ayah dea hantar sume kitorg pon start la study sume .haha ;)) ye ye ee jee lahhh .tade makna nya kot .

Pastu bila da start on lappy nehh .hee .Super Junior puny pasal kitorg stop buat math and focus kat video video dorgg .uhhhhh gilaa teruja aku dgn gem .haha ;) haha then stop SUJU buat math balekk until 2lbeh cmtu .Focus balek kat suju .haha .lawakk kott .mata aku ta menahan tido r dlm kol 4AM .gilaaa kan .grr .paling klaka waktu na kejot gem subuh .hahahaha ;)) tuut tuut mana bole story . :P boo

kitorg bgn pukul 9.30pagi kott ,haha ank dara pemalas r kann .hee .mandi mandi sume kua makan breakfast .yaww . jumpa farah skali .hee .makan makan la kann.err then balek rumah masing masing .haha tu jea la na update ;P



Balik rumah ,hmm . mcm mcm kott .ye ye aku akan jadi mira y lebih kuat smangat ,tabah ,tidak mudah mengalir kan air mata .hahaha ;)) gelakk beramai ramai aku poyo .ye aku tahu .haha .entahh lahh
makin lama mcm2 dugaan hidup aku dapat .huhu .hrmm .
help me :(

dah la tu jea na update ,borgg .okayy take care 
byee

xo,pink


1 comment:

Deeb :) said...

macam bestt je tido uma kawann :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...