Saturday, March 27, 2010

buzz !update !

Hey hey kamu semua ;) ye lame nyaaa ta update .my lappy kena tarek kot selma tiga minggu diagnostik -.-' omg omg .
ne pon update kat rumah nenk .muhaha ;) renduuu nyaa kat blog ne .muah muah ! haha gilaa ;P

yee ape na update .
okayy aku update bout exam paper
BM : aha ,sngg kot .haha ;)
BI : hee .bolee lahh ;)
Math : suda cuba y terbaiikkk ;D
Chemistry : uhhh paper 2 sngg ;) paper 1 tskk tskk na mnges aku buad :(
*tuu jea la y aku da exam

ahaa btw 3 and 4 April aku adep camping pengawas but my parents ta bagi .minggu examm tu .and aku pon cm tade mood na pegi -.-' idk why?. hahas sume plekk .entah la.da bsar kot .hormon lain dah .bahaha
errmm cikgu y berkenaan ,saia mohon maaf jika TERkurang ajar :P hahas
sape swoh poyo sngd .BOO :P

borgg kot lappy tade kat sisi .huhu
tape tape demi masa depan ku gagahi .haha poyo la kau ,mira
eh eh dah bulan bpe ,spm maken menghampirii la bhaii -.-'
sumpah ta dapat terima kenyataan .

err ta tao na update ape .
blur-ingg kott
pic pon ta upload .haha
okayy laaa
pada rakan rakan sesawang dakuhh ,imy all a lot okayy ,
just wait until i hv finish my exam .neahh !
*TENSION

take care and dun't forget me . hahas *poyo
byeee
xo,pink





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...