Saturday, February 6, 2010

Kursus y membosann kan :P


Salamm .Hello peeps .hee .Hari ni hari sabtu ,hari ne hari ganti skolah .grr .sungguh membosan kannn .Aku terpaksa datang kerna aku telah menyelitkan diriku dalam Kursus Motivasi dan Pengurusan Kokurikulum .hee
borgg gilaaa ah .

Pagi tadi bangun lambat kott ,hehe .aku rasa mlm tadi tido awl lah asl lah pagi tadi bgn lambat .mimpi y bestt kot ,hahas :P patotnya kejot nyet ne da 6.15 nyett kejot aku .haha .tu pon blurr angkat call .
Malas gilaa niat na g school tapi dsebabkan dis year aku last school ,gagahkan la diri bgn g siap sume ,hehe .
Farah ta g school .hehe .tido jeaaa dea :P

Mlm tadi aku ajk abh g Mc'd na bly burger la kan .haha .ta slera oh mkn nasi .hee cehhh .aku bukan DIET ye kwn2 .Then abh ajk kua skali .Nikmattnyaaaaaaaaaaaaa aku dapat Spicy Mc'chicken Deluxe .Auwww .nyumyyy .Act aku suka mc'chicken ta tao asl mlm tadi na ituu ,hee .jnjy aku makann .Thankss abah :D da la abh pnat balek kije sume .hihi

Hrmm kat school tadi Pn.Satwant mmbebel bagi ucapan bla,bla n bla ..
aku n sume2 buad hal sendiri borak .hahahs .best kott .Imy la naja .dah lama kita borak2 cmtu kan ,huhu .ecehhh .Then kudapan kat kanten .kudapan?. breakfast la kan?. hehe .Nasi goreng jea .hehe .mst order kat acik kanten .piuhhhh .Rasa y sama jea . :P lawak jea time azi ckp pasl Ovari n ovum nga mkn .bahahaha .Cian An'nur dah la lmbat dea habs kan makn .heheh .Naseb aku dah habis mkn .EMBRIO ITIKK ! hahahah :P gelak sorg2 jea aku -.-'

Geng2 setiausaha sume g bilik gerakan ,huhu panas kot .haihhh .naseb ta padat .
Borgg jea cikgu bebel ap ntah then kne salin skit2 .
Aku gosipp jea r dgn naja .Azi jea focus kat depan .ahakks .Bravooo
Pastu kne kumpl kat dewan amek sijil then balek :)
hee aku balek dgn bdk form 3 .pelik ajak aku balek sme dgn dea .tapela balek jeaaa la kan :D

Sampai uma aku tido jup kot .hee .ngantok bhaii :P ecehhh .
hmm now aku nga tekan tekan keyboard lappie ne .hee
Updatee blog tga hari buteee .borgg lorhh .
Tgk n tunggu nyett buad kijep aku update blog la kejap kan .hehe .nyempatt tuhh :P
Chaiyooo Nyett <3 

ermm ape lagi ye na update?. haaa kwn 'gilee' ku swoh cmnt about her then dea na ltak kat prof ms dea :D hee .Aku pon cmnt jea la kann .mcm2 .haha :P 

sampai disini saja la .Byeee u ols .cehh cm dep org bce jea .
yea aku tahu aku bnyk silent readers .haha booo miraa .

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...