Friday, February 5, 2010

Aku jadi mangsa .


Heyy .hmm geram gilaaaaaaaaaa aku hari ni .Grr .!!! Pagi2 da kne .hmmm .Masalah ,masalah :(
Aku dengan happy nya pegi skola ,snyum2 ttbe dtg kawan aku fiza jerit nama aku ,then ckp cikgu tuuut na jmpe .Adohh chuakk dah .hrmm aku rilex jep la ble tny fiza .Dia ckp cikgu glak2 time bce laporan aku .Cikgu ckp laporan aku cm surat cinta ?Whatt?. Agk pelik kep bila kita buat laporan y ceriaa?. hmm .Biar lahh nxt time aku buat formal jea kan :P hahas .Ini lah budak form five y cuba na matang =.='

Time prhimpunan malas jea na g ronda kan ?. hahas .Ketua ta gunaa aku ne :P chill laa . Senior year beb :D
borak borak dgn azi sume then TERnampak cikgu tuut kan lah .Aki keja na jmpe dea pastu dea hilang msok meeting rum .haihh .Malass akuu .Na jmpe aku dtg la cari aku kan?. :P haha

Time rehat .Amekkk .sume ckp cikgu tuut tu cari aku .Adohhh gilaaa ketakutan aku T_T
heee .bajet jea tu .Then g kantin cikgu nga mkn la plak .Ape masalah cikgu hari ne ha?. tde jodoh kot na jmpe aku .hahaa .

Pastu g lab chemi muka aku dah cm hape jea. Moodyyy kot -.-
sume tny aku wt pekak jea pastuu aku mmbebel sorg2 .
Agk2 sume dga kot .
Act cikgu na jmpe aku cuz aku ta brainwash ank2 buah aku y form 3 .Haihhh .Gerammm gilaa wehhh .pehal aku plak y kna ?.
aku mls r na marah2 ne .tap na ta na next Monday aku kne gk jmpe sume ,hrmm [bukan gila kuasa okay]
Last2 mulut aku terkeluar word bodoh kot ,Cikgu Kaluha dga then dea ckp asl ta ckp kuat lagii .hahaha .chill lah cikguu .Naseb cikgu sporting .yawww .

--Ade peristiwa menakutkan berlaku dalam lab Chemi .Huuuuuuu--
Ayok cikguuu !hahahaha :P Sungguh ku ta mnyangkaaa

hee .peristiwa tu ta leh cite kat org len t :P

Waktu balek ,aku g bilik guru .Haa lastly jmpe gk cikgu tuut tu .grr .Dup dap3 jantung ne .
Aku pk jupg kne tenking neh jabes malu r kan
Jumpa dea,dea mmbebel ,na mara ta jadi cuz aku dapat balas hujah dea .Yeahhh! go girls !

glitter-graphics.com
pastu aku xplain then balekk .yuhuuu .Happy3 :)

malas na type da .hahas .
later aku rajen aku update la .
byeee 

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...