Monday, March 25, 2013

Bebel

Assalamualaikum korang! Hey hello semua~

SELAMAT HARI ISNIN!
yela dah 12.17am kan
patutnya mata ni kena tidur
tapi mata tak nak tidur
masih depan lappy
golek sana sini
fikir segala macam
kadang sampai putar belit
mesti semua dah tau keputusan  STPM dah keluar kan
yes aku pergi amik result hari tu
ALHAMDULILLAH *senyum*
kecewa? adalah sikit tak banyak kan
takpe aku redha tapi aku bersyukur jugak
muehehe nak tau ke ? berapa la budak ni dapat ye?
shhhh takleh rahsia
lepas ni tunggu fasa kehidupan seterusnya
bukan tunggu tapi jalani proses tu
kan dah over menaip
layankan jela eh~?
takut. sumpah takut.
bila fikir aku boleh nangis
tapi fikir balik aku takut apa ni?!
takut hadapi masa-masa akan datang?
mungkin
ala,semua orang takut kan? cuma ada yang malu nak mengaku. takpe
hari demi hari berlalu
sampai aku tak sedar
leka ,alpa sangat
leka terhadap perasaan aku sendiri
perasaan sendiri tu penting
aku nak betulkan balik
biar tetap kat landasan aku yang dulu
tiap hari bangun selalu fikir
hari yang mendatang aku kena hadap jugak
betul tu
so , ALL THE BEST ARMIRA.
jangan takut.

Oppa,help meeeeeeeee!!!!!~ (oppa okay kawan-kawan) lol

xo,pink

NotaPink: Takde perasaan

7 comments:

nuur hyo said...

yooo,gud luck for your life..hi2 :)

nuur hyo said...

yooo,gud luck for your life..hi2 :)

Al Kisah said...

relaks.. ini cuma pemangkin.

Asma said...

all the best for your next step in life :)

pink said...

Annur : Thanks dear and helloooooooo u're blogging now? :P

pink said...

Al Kisah :heeee really? alright bro! thx btw :)

pink said...

Asma : Thank you Asma :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...