Friday, October 7, 2011

Cemas

Assalamualaikum semua ;)
Hi korang ? Sihat tak? Haaaaa demam? Ish ish makan ubat and jaga diri ye ? #Motif?
Hahaha aku kalau hari jumaat malam memang hyper sikit hihi
Okay taknak update panjang2 ,sikit je hewhew
Finals? Err err belum habis lagi la :(
Haih 1week more then ohhhhhhhhhhhhhh suka sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heaven ah XD

Now , paper apa yang aku dah lepas?
1.Pengajian Am paper 1 & 2
2.Bahasa Melayu paper 1& 2
3.Sejarah Malaysia
DONEEEEEEEEEEEEEE!!!

Yang belum settle lagi ?
1.MUET (Listening,Writing and Speaking)
2.Tamadun Dunia
3.Mikroekonomi
4.Makroekonomi
Haaaaaaaaaaaaa hambek hambek DIE DIE DIE T_T

Korang korang doakan aku dapat jawab paper dengan cemerlangnya ye? :)

Sometimes kan aku rasa macam panic and stress gila kot minggu2 exam ni :(
Bleghhhhhhhhhh itu lah study last minute lagi ,paaadaaaann mukaaaaaaaaaa -_-

Tadi lepas habis paper , me and my classmate went to KL Library.
Niat di hati nak belajar mikro tapi tapii yang menarik perhatian aku novel novel hehe
Haihhhhh :/
Okay la taknak update banyak pun , tu je la :p haha

Kbaiii
Take care you allsssssssssss

xo,pink

NotaPink: Kakak rindu budak ni :( Esok baliklah rumah nenek tauuuuuuuuuuuu!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...