Thursday, September 29, 2011

Hai lamanya tak nampak?

Assalamualaikum semua ;)

Laaaaaaaammmmaaaaaaaaaaaaaanyaaaaaaaaaaa tak update kan kan ?
Heee blog ni pun dah bersawang habis*imigination yg tinggi

#Entry ni dah terperappp lama ye dalam draft tinggal nak edit and publish saja ;)

Okay okay mana mana aku terjah semua dah update pasal movie Johnny English Reborn tu kan ? Ngeee aku pun dah tengok ! :p *Nak jugak -_-
Okay taknak banyak cerita ,jom kita teroka gambar and macam biasa gambar semua credit from Iman's ;)

Kami keluar masa Hari Malaysia tu tak silap aku :) 
Hahaha bila aku ingat balik masa otw nak pergi tempat tujuan tu ,gelak guling2 tau --' Yela actually target nak pergi tempat yang dekat and simple je last2 haha KLCC jugekkkkkkkkk :p
Dah drive sampai s.alam then boleh plak patah balik KL -_- but have a good time with my abang2 ;)
Ahaaaaaa masa ni my ayu sayang takde T_T Dia kat Perlis nun :(

Hihi Iman and Hariz sedondon tauuuuuuuu hari tu sweet tak sweet tak anyonyooooo :p

Hahaha gambar ni takde motif gwa rasa hahaha memalukan diri kami di depan orang ramai.We are so cool aigt? :p

Haaaa baru nampak muka apes tu kan :p hewhew dia datang lain waktu tu sebab muka dia baru muncul 

Abang2 sayaaaaa handsome , saya comel kan kan *muntah muntahhhhhhhhh BAHAHAHAHA over nyah

Heeee sesi menggeletis depan cam! Well ,we're so pro bronnnnn

Comel je mereka dalam pic ni JE ! :p hahaha 

My favourite picture that day! LOL hahaha gambar ni penuh makna tau thanks pada jari Iman yang kena dkt flash hihiii 

Jommmmmmmmmmm makannnnnngggggg! ;) 

Anoyonyooooooo shuweeettt takkkk merekaaaaa adik adik dan abang :p

That time ,dkt KLCC ade MASIF 2011 tau tauuu then banyaklah artis #banyak ke?
And ada la budak budak tak tau malu lari lari turun lif tak sabar bahaha, siapa lehtewww :p
Yeshhhhh yeshhh tak dapat dgn Melda Ahmad , Stacy pun okay la! ;) She's so sporting okay! 


Imannn pun dapat ! Heee peace peace ! XD 
Hariz yang tukang amikkan gambar ni ,thanks bro ;) But Hariz takmau tangkap dgn Stacy ,die kan pemalu ! :p hahahaha

Masa untuk menonton wayang! Weeee 
Err serious la aku pun pelik asal aku kureng dgn movie kali ni ,mengantukkkkkkk kot haha sampai terlelap lelap akuuu -_- 

Okayy jommm balikkkkkkkkkk! Jom jommm saya mana boleh balik lambat lambat! :B

Haa jap sebelum aku nak habiskan entry aku nih ! BAHAHAHAHAHA hadoii sakit perut aku gelak ,
masa dalam lif kan kan kitorang nak keluar dah bila sampai tingkat yang ditujui tiba tiba Maria Farida yang gorgeous tu terjah lif. HAHAHA semua static je tak jadi keluar and tersenyum sipuuu hahahaha and part paling lawak Emara ahhh! HAHAHAHA LOL Maria Farida pun senyum2 je time tu ,ish ada jejaka or budak ikut dia ,not bad tauuu #menyempat
After dia keluar lif je ,hahahaha semua gelak punyaaaaa hahahaha now aku yang tengah type ni pun gelakkk2! Hihihiii

Sampai situ je lah kami punya cerita :)

Heeee have a gooodddddd gooddddd time with them :') 
Rindu gila gila GILA dekat SENYUM ,sangat okay

Sebelum aku bebel banyak ,baik aku stop here 
Byeeeeeeeeeeeeeeee

xo,pink

NotaPink: Aku tahu KARMA itu wujud :)




2 comments:

ayu said...

aku yg baca ni pun tergelak gelak. haha
miss you all <3
jealous >.<

pink said...

@ayuuuuuuu : takmo jeles2 la babe ;)
kan lawak kannnn! :p hahaha
yesss sangat rindu SENYUM <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...