Monday, August 15, 2011

Tiup tiup

Assalamualaikum semua ! Wahhh lama aku tak update blog kesayangan muah muah hihi
Fuhhh sana sini berhabuk bersawang muehehe :B <--- berkaitan title aku haha
Korang sihat ?
Alhamdulillah aku kat sini sihat sejahtera hahaha dah macam tulis surat pulekk :p

Actually aku ada banyak benda nak share and story kat blog,tapi bila sampai masa aku nak create entry aku lupa dah apa nak story #Bolehpulekk
Pejam celik bukak mata tutup mata dah nak dekat raya kan ? Weee! Suka suka suka hehehe
Dulu masa kecik2 ish time raya lah paling best sebab dapat kumpul ramai2 dgn cousins semua dapat tidur sepah2 sana sini,dapat keluar tgh malam dgn aunty uncle semua ,dapat buat kuih raya ,dapat duit raya! Haaa yg part last paling penting naaa!
Agak agak umur aku dah 18 ni dapat lagi tak duit raya? Hurmmm
Ofcourse la! Hehe but dekat family je la dapat kan? Haha takkan kau nak pergi jerit raya rumah orang lepas tu makan kuih sebiji minum air sampai habis dah macik saya nak balik muka sengih kerang busuk huahuahua :B

Ish aku ni cerita part raya pulak,puasa pun belum habis hehe

Okay okay now aku dah freeeeeeeeeeeee lalala
Aku baru habis test .Fuhhh soalan dia -_____________- tsk tskk
Result hehe we'll see soon babyyy ;)
Nak share pics la hehe

Chakkkk! Meet my new buddy. She's Atikah :) 

Okay kalau dah tgk dua-orang-budak-perempuan-senyum-depan-lappy yang lain turut akan turun padang hihi. Meet Puvini and Shankari :)

Okay tambah lagi seorang tepi hujung sekali hee she's Wani :) Eh suka la this pics,nampak suci muahaha 

And the last bahahaha Puvini .Cute aye ? :D

Now aku sedang jalan jalan singgah sahur blog orang pulak eh ttbe singgah sahur hahaha :p
Okay la lepas aku jalan jalan aku update satu entry lagi kot.

Bye bye semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Take care!

xo,pink

NotaPink:Kalau dah dua dua dapat rasa,jangan jadi lain pulak..Eh? Hihi >.<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...