Wednesday, July 28, 2010

WORLD CUP ? FUTSAL ? GIRLZ ? HARIZ ? version 1.0

Hello semua semua .yeah hari ni ade budak ponteng tuition lagik . -.-'
Okay about today .kita stop kejap sebab nak update about WORLD CUP EDITION SMKSB pada Sabtu yang lepas .kahkahkah *gelak gulin lame berjurun baru nak update
Apekah itu ? whoa best tahu .sanggup lari class Addmath nak turun padang support class aku 5 SC 2 a.k.a SOUTH AFRICA .haha wah wah best and sangat teruja .lalala~ ta sangka aku begitu asyik melihat abg idaman eh tak bola err maksud aku .hahaha *whatever .BOO
sangat jerit okay hari tu demi class tercinta .wahhh ! I loikeee .hee
So ,mcm biasa na share pics dgn korang .tak nak tgk tape .tade eefect kecil hati pon :P haha

yeah SOUTH AFRICAAAA  :D

Meet  Basy sygg :)

Meet Ayu sygg :)


Meet Abe : dia yang organise kan semua ni but die juga penyokong kuat S.AFRICA .yeahh !

YE ,dengan renungan harapan dari kami .whoaa .haha pic ne bajrt gila kot aku :P haha

Chakkk .kucakkk ! haha suka suka snap pic bila orang lain sibuk kejar bola :P

Yeahh dengan berbekal kan padang yang cantik .whoaaa -.-' haha all my classmate yang terlibat main dengan sungguh dan jaya nya! well done korangg ! huhu

Maaf budak di atas terlalu teruja melihat aksi aksi rakan rakannya bermain bola :D haha

hee spot me ? kecik kan aku ? haha :D

Heee penat tao jerit jerit support semua tapi semua tu ikhlas and semangat yang membara bara dari hati kami semua ! whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DD

Haha banyak pic sendiri je kot . biasala anak dara kan .lalala~
gedik plak aku -.-'
erm okay hari ni ade dua entry kot .heee banyak sangat xtvt yang nak di update ,wow poyo poyo :P
aku baru balik dari hangout and penat .nak mabdi dulu baru update lagi later .

xo,pink
*tunggu version 2.0 pulaks taooo sayang sume !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...