Monday, April 5, 2010

a girl who's always been hurt .

Hey hey semua .hmm asl tittle entry cmtu .ngee ta leh blahh .hmm
hari ne hari isnin ,Smk Sungai Besi memberi cuti selama satu hari kepada murid murid nya ;) bestt kot .hee

Pagi pagi da on lappy kemaruk sngd online .hahas . hmm .then mandi ,breakfast sume .aku borgg da thp cipan .mula gtal tgn na on dvd then bukak BOF .uhhhh gilaaa ahh .amek kau smpi episode 7 aku tgk my mum da bising swoh tutup and study .err aku pon ta na jadi ank derhaka kan so tutup la .huhu padahal dlm hati ta na nehh .haihh then farah text aku ajk study .so aku ajk dtg rumah study sme2 .hee study kep cik Farah oi . * hahaha .bestt la zaman zaman ank remaja neh bole lepak dgn bff sume .cbe dah bsar t ? hmm .hope aku and fara maintain mcm skg .hahas .ily bff :)

Esok paper physics so .hmm gilaa menyesal la time form four men2 :( huhu
hmm sempat lagi kan na prepare for spm .hee Chaiyo2 Mira!
you can do it ! hee smangad nehh ;)

then sdg kami sibuk menelaah buku buku nehh .** OMG tipuuu hahaha
act ta sentuh buku lansunggg bhaii .haha
online ,chattin and bla blaa . haha .haihh ap na jadi nehh .hmm
 haha ini la keje kami berdua .hee .senantiasa membajetkan diri untuk comel ;P *ta comel ponn

FB? ahaa .maken ramai kot kawan kawan lama jumpa balek .hee .suka sukaa lahh .haha .
renduu korgg la .haha .
game kat fb lame da ta men .malas laaa .not in mood -.-'
hmm skg neh aku maken yakin dgn diri aku sendiri ,bnyk pengalaman membuatkan aku tabah !*ye sila gelak kan saya y poyo-ing disini .haha .hmm 
tadi ym dgn shamin .nuahaha thankss laaa bg bnyk gilaaa soalan2 dapat :) pengorbanan mu akn ku kenang .terima kaseh ;) hahas

Ta saba nya na habes exam dgn secepat or segera .haishhh .cpat cpat la .huhu
hmm nyett ? da lme ta dga cte diep kat blog kan . tadep citep kot :) entah2 la 


Okayy peeps ,smile always and take care ya :)
muahx!
xo,pink



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...