Friday, February 19, 2010

Love My Nadd

Salamm .hehe .ttbe plak na buat entry special bout nadd .hehe .dea y suruhh .hahas .nadd jgn mara ye sygs ;P
tape tape aku ikhlas buat special entry for uu sygs :)


daten wanna be :D ameenn~


hee .dea ne seorang y sngt sensetif .auww ! lalala~ huuuu da lme tao ta kena marah dgn dea .hehe .i miss dat moments nadd :( seriously .dah dua tahun kita ta skelas kan .pejam celik pejam celik .kejap jea masa berlalu .
banyak kot kenangan2 kta waktu dulu2 .huu .waktu form 3 kau ddk blkang aku an?. yes .kau la pembakar smangat akuu .hehe .ta silap aku tiap2 hari kau bg kata kata smngat kat aku .hahas .i stll rmember okayy :)
kau n noraa la .everyday mst buat latihan geo .hahas smpi habis buku latihan tu n my geo result B .hahahs but kau n nora .A :) congratttss babess :)

Nasyid ! nadd ,trasa tao kau tadep .huhu .Then kau n faten tdep .sumpah kehilangan beb .naseb enas n bas adep .huhu :((  
renduuu lah knagan2 duluuu .ily n imy .
hee .* agk2 kwn len mara ta aku wt special entry bout kau nehh .hehe .

Nadd ,stll engad ta awl tahun 2009 ?. hehe .aku rasa tiap2 hari kau melelh air mata kan?. then bila kau kat asrama ta sah if kau call aku ta nges .huu .kan?. now? ,i noe nadd seorang 'wanita' y tabah :) hahas :P
Chaiyo chaiyo nadd .tinggal bpe bulan jea lgi kau kat penjara tuu .hehe .jgn mara .

Nadd ?. Nazmi?. hahahs .ta lama agi nad jumpa aku sah2 kena blasah nehh .hahas .ta takott :P
yea dulu mereka scandal ! :P hahas .N n N <3 auww ao sweet! itu DULU .skrang?. idk nadd puny bf sape?. hehe .myb dia berahsia kott .hahas .nadd ,kawen aku meja VVIP k? :P hehehe .

Nadd ,aku rasa pengalaman persahabatan antara kita semua sangat mematang kan kita,am i rite? hee .
dulu adep y len ,skg adep y berubah .hrmm biasala tuh .Perkembangan zaman kan . :) but me n u stay as BFF okayy nadd :) ilysm la macekk !

Nadd ,t afta spm bak novel novel kau pindah hak milik eh?. hahas .pinjamm bule ?, kita tuka tuka okayy :)
n pas spm meh jum tido uma aku n kita gussip-ing mlm2 ta y tido eh?. hahas .jummm :)

Nadd ,walaupon kita ta satu sekolah ,kita ta satu kelas ,kita ta satu dorm ,kita satu bumbung ,kita ta satu toilet ,kita ta satu bilik .(hahas :P) persahabatn kita ttp utuh kan?. Alhamdulillah :)

Nadd ,kau ingat lagi time form 2 y kita mnari tu then kau jatoh .bahahah :DD jgn mara .even aku gelak kan kau time tu but tgn aku ttp dihulur kan kat kau untuk tlg kau bgn okayy . :)ahahaha .rrenduu nya!

Hrmm ape lagii aku na kena kan kau nehh eh?. hehe .ohh sometimes kau menjadi penasihat cinta dakuhh :P hahas .Thankss yea ats nasihat2 kauu :) hehe .
nsihat org pndai ,kau tu bila lagikk?. org ramai na ,kau jea jual mahal nadd :P hehe

Nadd ,nadd ,nadd ,nadd ,nazmi ,eh nadd ,nadd ,nadd .HAHAHAHA :DD 
[jgn mara nadd ] :P

lalala
~Siti Nurhaliza pujaan muh
~Bihun sup [letak cili banyak2] fevret muh
~Novel Alaf21 koleksi muh
~Ta suka membazir
~Ta suka melambat kan masa
~Pls la jgn mrepek dgn nadd :P
~Nadd suka MAWI  :PP
~Nadd syg saia :) kan?. hahas
~dah la tuhh ,lagi trok aku kena blashh t .

Nadd ,ingat jauh mana pon kau pergi aku ttp syg kau okayy :) 
BFF<3
if adep prob aku adep jea untuk kauu okayy :)
jgn risao lahh :)

Bye byee nadd sygg :)
ily !

**sape lagi na aku buad entry bout korg ,request la Insyallah dipertimbangkan :D 
hahas.

xo,pink 

**entry ne da buat lme just baru post jea ,hee .soo busy la .sory nadd :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...