Friday, January 1, 2010

Wow :D

Salam .Hey u ols .wahh lmbt aku update blog .memlm ne baru adep mood na update .huhu tadi ramai dtg rumh ku .berkumpul .wahh gitu .:P hehe . lpas pak ngah da blek ,nenk n cik jah stay agi .dnner kt uma aku then baru balek ,time tu la tbe2 mud aku cm ta kne ,idk why :( serius ta ske ble aku dlm keadaan cmtu . err sorry syg ta psl2 ta lyn syg .huhu . ble da lme2 aku kmas2 bilik baru cm okayy ,ntah la myb risau spm or hormon2 perempuan matang tengah berperang kott ,hahah , ngengg jea aku .:P


hmm ,2009 da say bye byee pon kat aku .eh kita semua la kan . yep yep bye byee balekk , haha . bnyk btol knangan 2009 ne . mcm2 aku blaja dlm 2009 ne ,erti persahabatan ,erti cinta .ahaa? wekk . erti jual beli??! hahaha .aku da merengg ,bila mud kita dlm keadaan y ngengg so jari jari y mnari ats keyboard ne pon ngengg jugaa ,hahaa


Sedehh la ble engad knangan2 2009 .hee , yea saia akn merindui knangan knangan tersebutt .ecehh ayat .
da la stop sdeh2 ne .ta abes2 =.='


2010 ! yawww . Welcome babe ! haha .Spmm .grr tatott . huhu . Go budak budak spm 2010.kita bole .yeahh .hehe smangad nehh


Azamm aku tahun ne :
1) eh eh mne bleh bgtao t ta tercapai akal mu tao .
hahah .rahsiee antara aku dan diri ku jea :P


ta tao da na tulis ap .hmm sje jea aku tayang pic 2009 kat entry 1jan2010 ne 
hehe
buang mse jea tgk .:P


 

hee 
1)aku dapat bby :D hehe .[ank cikgu ah]
2)yea girls from 4sc2 n 5sc2(now)
3)my babes da haluan msg-msg but stll da princess crew<3 imy :(


hmm tu jea ah aku na tayangg :)
lalala
borgg r na type lagii .haha
bye bye u ols
ecehh cm dep org bce :P


nytee n chaiyo chaiyo!
saranghaeyo <3


xo,pink


oppss ,nyett !'iloveu' :P


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...