Friday, January 22, 2010

Busyyyy

Huh .salam perpaduan .haha .Heyy u ols .hrmm da lme aku ta update my bloggie ne ,ngee .Spt y kita tahu .cehh 'kita' tu .cm adep jea org bce blog aku .haha .wuteva-.- .aku tersngad lah busyyy pada masa kini .huhu .penadd tao .hari ne jea baru aku bole on9 lme lme n baring jea ats katel aku tu .hahaa .lme gilaaa aku ta dapat wt cmtu .
Kesian kan pada aku .hahaha .


Yaww.pada minggu y lepas aku register nama for persatuan ,bla n bla lahh :P
Unit Beruniform : PBSM 
Sukan dan Permainan : Permainan Tradisional.haha .ta sangka lastly aku join gk =.=
Kelab dan Persatuan : Kelab Pelancongan .grr menyesal ohh join dis club .menyampahhh !


tapelah kan nasi dah jadi bubur .so terima kenyataan .ayat y sadiisss
dis week mmg jadual aku padat teramat .
Laporan sume belom siap agi .ahhh .
Go go Chaiyo Miraaa !


Nxt week aku examm .Interversi 1 .whoaaa .
baru 1st month school .hrmm
Tape tape bersabar .bape bulan jea sekolah habes .haha .berangan tuhh



Tuition sume .hm penad deyhh .ta dapat na ungkap dgn kata kata .yaww .
kat tuition .haha .Sume girls gossip-ing bout ehem2 .haha 
ank teacher faezah ?.yawww .handsome boy?
Uhuk uhuk .kegedikan sume terserlah .haha
Aku rasa lah dea satu class dgn aku yime Physics .dunno lahh
Ta herann pon :P
Tuition kan ?. Study lahh .Bukan len len tuh .hahaha :P


Dah lme gilaa aku tertinggal BOF drama .huhuuuuuuuu
tape tape .aku akan beli jugak cd or dvd muvie neh .
Ta kiraaa 
I want my lee min ho <3 
totally mine ya :P bahaha .


Haaa .nyett?. hehe .kitorgg okayy jea .
pada y bertanya perkmbangan kmi tuhh .hahaha
mls aku na jwb deyh .
korg bce di sini ya :)
da lme ta kua an nyet?
imy okayy.
tape tape wc adep kan .hehe 
auwww mira gediks !


Esok ,smk sungai besi merentas desa ,haha
Firstly mmg smngad neh na larii but aku cm tde hati pulak .
Teringin na join bdn Pngawas jual menjual .msti bestt yaww !
Ta sabaaa .haha .Jakunnn gilaaa 
so ,Syaz ,Ayu tak Ayu ,Iman ,Ecah 
Korggg menangkan rumah Merah okayy?
Chaiyooo2!
Pada rakan rakan y aku ta sebot kan nama .i'm sorry 
aku ta na khianat kat rumah sukan sendiri .bahahaha .jgn bengang eh .Go MERAHHH !



Hmm ,stop here .bye byee u ols .later i'll update more ya .
Take careee .
xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...