Thursday, December 24, 2009

Giveaway from Sys Nasuha


Heyy heyy .waahh tadi aku jenjaln lah kan dlm dunia blog ne then tjumpa satu giveaway ,hee na join lahh ,sesajaaa f53a09e97ff19dfc447b77b00e6706e9 adep rzeki aku mng lahh .behhlatt
Hee ne lahh dea .Tadaaa 26d743c048e83cc2be71d0463597bab5 bestt kan ,cute jeaa sume2 ne .pinkyy plak tuu 111e7b5d0ca6e22bee18b51084855be2

cara2 nak melayakkan diri untuk menang giveaway nih:
bagi yang ada blog

1. jadi kawan (follower) saya[sys nasuha] jika anda belum jadi lagi. ;p
2. buat post di blog anda tentang giveaway ni. sertakan gambar hadiah giveaway dan link untuk ke blog saya[sys nasuha] ni.
3. tinggalkan komen di post ini menyatakan anda dah buat semua diatas (sertakan link anda)

[BONUS: sertakan 1 gambar kad rekaan saya[sys nasuha] yang anda paling suka dan anda akan dapat 2 penyertaan,ini terpulang jika anda nak,taknak pun tak ape =)]

bagi yang tiada blog:

1. jadi kawan (follower) saya[sys nasuha] jika anda belum jadi lagi.
2. hantarkan email kepada 3 orang rakan dan di'CC' kepada saya chua1403@yahoo.com
3. tinggalkan komen di post ini menyatakan anda dah buat semua di atas (sertakan nama penuh dan alamat email).

[BONUS : hantar email kepada 3 orang rakan lagi dan di'CC'kan kepada saya[sys nasuha],anda akan dapat 2 penyertaan,ini terpulang kepada anda,tak wajib]

huhuhu....senang tak? (harap senang la ye)
giveaway ni akan berlangsung hingga 10.00 pm pada 25 Disember 2009 dan pemenang akan dipilih melalui cabutan nama oleh adik saya maman! ;p cabutan nama akan dilakukan pada 26 Disember 2009.
terima kasih saya ucapkan untuk yang sudi join giveaway tak seberapa nih!

antara hadiah yang ada: 1 set 'Sweet Treat',10 jenis riben (ada yang 1 meter dan 1/2 meter) ,3 sellotape kartun,1 set kertas bintang yang cute,1 set butang pelbagai warna dan 1 bar cadbury chocolate (sebagai penambah manis di mulut ;p)

Syarat-syarat di atas telah dicopy dari blog sys nasuha sendiri
haa .korgg joinlah slagi tarikh ttp msih blum tibaa .Ecehh
Ne link sys Nasuha 1713 sini

Ahaaa19 ne salah satu card y aku sukaa dari rekaan sys Nasyha .Cutee tao27 .Pinkkk jeaa ,hehe
Bila mata menatap card ne ,hati menjad damai dan tenang jea .Ecehhhh .hahah
Mira poyo dah . okayy la smpi cini jea entry kli ne . Byeee u ols y comel comel 111e7b5d0ca6e22bee18b51084855be2

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...