Wednesday, December 9, 2009

Bace story nih,cdehh :'(

Satu pasangan kekasih sedang memecut melebihi 100 km/jam di jalanraya.


Gadis : Perlahankanlah sikit moto nie..saya takut la..
Si Lelaki : Tak nak..bawak laju-laju macam nie ler seronok..
Gadis : Tak..tak seronok pun..tolonglah..saya takut sangat nie..
Si Lelaki : Kalau awak nak saya perlahankan motosikal nie..awak kena kata awak cintakan saya dulu..
Gadis : Ok.
Saya cintakan awak !
Si Lelaki : Ok..sekarang peluk saya kuat-kuat.
* Si Gadis Memeluk Lelaki tadi dengan erat *
Si Lelaki : Awak..boleh awak tolong tanggalkan topi keledar saya tak?? Kemudian pakaikan kat awak..Saya rasa tak selesa lah.. --------------------------------------------------------------------------------
Dalam surat khabar keesokkan harinya : Sebuah motosikal telah berlanggar dengan satu bangunan akibat kegagalan fungsi brek. Dua mangsa yang terlibat dalam kemalangan tersebut, dan hanya satu daripada mereka terselamat.
--------------------------------------------------------------------------------
Kisah sebenarnya, semasa sedang menuruni jalan tersebut, Si Lelaki telah mendapati yang brek motosikalnya tak berfungsi, tetapi dia tidak mahu kekasihnya tahu. Sebaliknya, dia meminta kekasihnya tadi mengungkapkan perkataan " Saya cintakan awak" dan merasakan dakapan terakhir kekasihnya, dia juga memberikan topi keledarnya kepada Si Gadis mengharapkan kekasihnya itu selamat..walaupun itu bereti dia akan terkorban.Jadi sekiranya anda ada seseorang yang amat anda cintai dan ambil berat, beritahu dia yang anda cintakannya sebelum terlambat

4 comments:

Budak_Anti_Skema'93 said...

herm...uwaaaa...cedihnyeeee...ishkkk..dia syg sgt ngan girl tue..hurmmm...

pink said...

Budak_Anti_Skema : huhu ,tahu tapee :(

BuDakHutaN said...

sedih plak aku baca kesah ni... simbolik yang best dan menarik... best3x

pink said...

Budak Hutan : huhu .sedeh kan ?.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...