Wednesday, November 11, 2009

Yeahh .Bestt :D

Hey heyy :DD
ahaa . Happy lahh :) wee~ Exam dah tamatt .fuhh .Berakhirnya dgn physics paper3 y aku jawab dgn tidak mempunyai keyakinan dirii :P hahah .ayatt pehh .
Hari neh mood aku dah okayy ,mals dah na pk y negative .ahaa ,paper english dah dapat
wahhh .Alhamdulillah .syuko syuko .hee .Teacher ,ilyouu <3
HAHAH :P
Tadi slambe jea aku mrayap kesana sini .dah hbs exam kann?
Partayy lahh :D
Merayap ke kelas account .ahaa .bestt :DD
Cikgu dea pon buad bdo jea .entah lahh .Pegi class account pon ade tujuan nya
na buad present for my lil bro .hahah .emaraa :P
Hadiah gempakk ahh .Hmm tu dari ramai ramai .Kalo dari aku ,ta bly agyy .heh .
Ta tahuu lahh ,Kau na ape eh ?.
Hari tu kau kc aku bear .ap kte aku kc bear kat kau plakk .na?
hahah . :P
Tunggu jea monday nxtweek .hiii .padan mke kauu .
Tgk lahh . hee ~
Walaupon kau selalu ejek akuu ,hee
tape kauu ttp kwn aku smpi ble2 yaa
:)
Kau kan adekk akuu :P
wekk .hahah
poyo dahh .
Tadi clas agama kena turun kat kompleks islam.
Ye saya pelajar cmerlang lagi satu jam na habs clas baru aku masokk .hahah
Ustazahh .ta mara kan? :)
Cantik ustazah hari nehh . hee .Ikhlass :)
Dalam clas tuu g amek 'kongga','yen kee' n tamborin .
Haa ,korg tahu ta ape tuh?.
Alat muzik lahh .y mcm gendang2 tuu .
Aku kan ahli nasyid .hahah .baekk kan?. :D
Dahh lme gilaa ta sentuhh mnda tuh .wahh renduu ouhh .
Tadi men men jup .hee .Bangga jea reen ckp
pndai n sdap bunyi mira menn .hahah . :PP
Kena bangga cuz budak tu dari serawak ,school y agk glamour dari segi mcm2 ya :)
hahah .gilaa aku nehh .
Orang y mengaku gila act dea ta gila lahh cuz mane adep orang gila y sbenar benarnya mengaku dea gila .kan?kan??
Ayat di curi dari 'orgg tuu'
hahaha :PP
Wahh bnyk y korg plajari hari nehh .
Blog aku pon dah mcm tlebih pnjg jea plakk .
hahah .
Gedikk plak hari nehh na tulis pnjang2 .
Balek school tadi.hehe .laparr gilaa hari nehh
nafsu mkn aku dah kuat ahh skg .hahaha :D
Mahu gemokk . boleh ta?.
Makan dalm sepinggan stengah then makn honey dew .Wahh my fav tuhh :D
Cdapp gilaaa .
Then mandyy ,call syg .borak borakk jea .kann?. hahah :P
wekk .
Syg demam .hee .renduu gf gf dea y kat indon tu lahh kot .hahah
Ciann .Mam obat okayy :)
Ily <3
Now ,hari masih mudaa ,aku dah update blog .hahah .
tade kija bse lahh .
hmm .okayy lahh stop disini .
Mao kmas bku2 teks y kne pulang kan esokk .
huh ,penadd .
bye bye ,tataa,daaa ~
miraa-pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...