Monday, November 16, 2009

Pelangi :)


Holaa .wahh .entry post aku today dah terpampang plak poster 2012 muviee tu :) haha
korgg da tgk?. aku da g tgk dahh :D hahah bajet tuhh na gtahu y dea da tgk .
Ahaa .muviee ne bestt lahh .5star aku bag .Gempak habiss .Cite dea bag aku sedeh kott .hahah .bout fam . huhu .Hmm .jgn cte lbeh2 ah .g tgk sndry .Bestt o ta? then gtahu aku eh?.
hahah .lawak kep?. :P
ahaa .then Pisau Cukur muviee pon aku da g tgk . :)
Ouhh my prada :P hahah .Bestt but bag aku cte cmne gals jes kott sesuai tgk .hahahah .
Ske lkonan fazura n aeron aziz .wee~ sesuai lahh :)

Ahaa .To budak2 SPM dis year :)
Saya mengucapkan Good Luck and Chaiyo2 kepada semua .Harap anda semua menjawab dengan memikirkan masa hadapan anda yang bakal anda jelajahi tidak lama lagi .Wahh kelass gituu ayat aku :p bwekk .miraa poyoo .booo :P
Kau ckp senang lah .nxt year is ur turn lah bdkk .sooo study smart !
ahaa .malas pk lahh .huhu .takot takot .

Dah dah sampai situu aku stop jup .
Mao story bout todayy ! 16nov 2009
Nadd ,Afiq .yeahh ,syg syg kamu dah tua yaa :)
Happy Birthday sweet 6teen ya .
Semoga dipanjangkan umo dn dimurahkan rzeki ,
Ameen .
ahaa .Pershabatan y kte bina ini kekal selamanyaa :)
Insyallah .Nadd ,kau jaoh kat TTJ .huhu .dis year ta leh nyanyi live dpn kau but tape lah kan .mlm tadi kau call aku n aku pon da nynyi tok kau .imy nadd :(
Afiq ! hahah .yess .Sukaa gilaa aku hari ne balengg tepung kat kau .Kesiann gilaa ah .
hahah .Present for uu lah afiq .Bajuu tu jge leklok okayy?.
Until kau da branak pinak pon .Bole cite kat ank cucuuu kauu :p
hahahh.Orang sume tgk jea waktu serangan tepung dpn uma kau tad .maluu tu adep la jgk .demi kau aku buat muka ta malu jea lahh :DD
hahah.SORRY yaa bday boy !
sygg korg dua org lahh :)

Hmm .balekk uma .mama tekjot ank dra dea balek dgn tepung mlekat2 kat baju .
ahaa .fyi,time ktorg balengg tepung tu .Hari sedang hujann so bayangkan lahh :)
Sweet moments :) hahah
Aku tros mandii ahh ,dah la ksejokan .cm na dmam plakk oh .
Pastuu prot da lapa then aku g mknn .
Berseleraa lahh .Da lah hujan kann .
hehe .Pstuu rhat2 jup ,msk blik rehat2 msg dgn nyet .
Then dea balek wt wc lahh :)
Wc dkat skype y agk bngong ya hari ne .
Hee :P

Pastuu fara text aku ajk tgk muvieee 2012 esok .
ouhh my gucci .hahah :P
Baruu tgkk beb .Naseb aku sukaa muviee tu so aku pon on jea lahh .
Lagi pon dis thus na tgk jugaa :)
Means in one week aku tgk muviee y sme 3 kalii .
hahah .With my fam ,friends and ,,tuuuttt :P hahah
Lengkapp aku buat .
Ptg tadi aku bukak blog2 baru y aku follow .wow .skg ne aku da gila kan HK plakk ohh .
tahu ta HK tuu ap?. not Hong Kong but Hello Kitty .hehe .
tros jtoh chentaa lahh afta hari2 aku bce blog y minat wtak comel ne .
Lgponn color dea PINK .
heheh .

Ahaa .malas na post entry pnjg2 hari ne .
Font sizengantok plakk .nyett pon da tido .
:)
Good Night all .
Take Care :)
miraa-pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...