Friday, November 20, 2009

Happy Hols :D

Yeahh .Hello ,hello :D Cutii sudaa bermulaa :) yess .
sukaa .tgk aku update blog pon ptg ptg .hee .cuti dah start dat mean next year aku da form5.
Ouhh no .tatott ouhh .Ahh malass pk laa .hee .abai kan .yess .Todayy ,act niat ta na dtg school tu adep but mengenangkan da janjyy dgn kwn2 sume ,hasrat murni ku terpaksa dibatalkan .
hahah .Aku pon dtg jea lah schl .Last dayy kan?.

Dtg2 ,ahaa brapa krat jea la y dtg .hoiii gilee kalo hari2 cmne kan bagos ,sng keje pngawas
hee .dga teacher mmbebel suruh line up .hahah semua buad bodo jea .siot2 .
Masok class ,ap lagii gossip lahh n dgn tbe2 jea madam lim masokk .ohh BELAJAR !
bpkk mals aku na bukak buku ,dea ckp dea happy tgk kteorg sume dtg n dea pon happy na mngaja .hahah .aku pon glak2 ta ikhlas .
Ddk lahh kan dgn farah .bukak note book and salenn jea la p dea tulis .Ecahh kat blakng da muka cm na tidoo .Hee .Skjap jea dea ngaja n myb boring tgk muka kitorgg y boringg ne soo dea pon amek kputusn stop n kua clas .
HOORAYYY :D

Today jmuan clas 4 sc2 .hmm ag serba sderhana .hahah
ramai bwk cake .lazat lazat :)
lpas ajk cikguu semua start la makn .aku pon mkn2 then tbe2 dga cikgu ckp bdk y akn pindah Sc1 next year .Tbe2 name Hariz kua .aku tsedakk .Haaa .:((
Hariz ,kau da cm abg aku .slalu back up akuu .huhu
cdehh ah kau pindah clas .mst rnggang .hmm .
BFF okayy atokk?.
hee .
Walau pon kau tunjuk y kau happy ,aku tahu kau sedeh kan .
Dah lama aku kenal kau wehh .
Ta y na tipuu buad2 happy jea .
Cool yaww .Hope ap y cikgu ckp tu ta btol :P

Pastuu kitorgg capt pic ramai2 .hee
I'll miss my physics teachers :(
Cikguu,maaf kan sy eh?.slalu borakk kat blakng n ta dga ckgu ckp .
Hope cikgu happy dkat new school :)

Ahaa .dah ta tahuu na story p cuz ptg agyy .
hmm skype skg agk bngongg lorh .ckp dgn nyett pon skat2 .haihh
da lah ,cow cin cauu :)

xo,
miraa-pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...