Monday, August 17, 2009

heyy .salam salamm :) huhu
today aku ta pergi sekolah ponn .saked perot lahh :(
pag tad bgn cm bese pukul 6 then aku gagah kan diri na g school gk but mama ckp ta payahla t kau bukan dapt blaja ponn .huhu [mama.betul cakap mu]
aku ta tahn sngadd tad then afta mandy aku relax jup ats katil lgi ..ttdo plak .
around 10a.m aku tsedarr .mama suruh makn obt aku ta na .huhu .larii masokk blekk .bkak lptop onlinee kejapp .hahah .kejapp? ntahlahh .dengar era.radio onlinee .borgg glee ahh :(
ms budk2 bwh umo jep onlinee .so aku off jeh lahh .tbe tbe thengen plak na update blog .huhu .dah majuuu .na cte ap eh? .




hmm .smlm aku etot mama ngun abh kua .
hee .ta tahuu pon mane arh tujuan abh act .diam n etot jep .dalm kete aku msg smbl bork2 ngun mama .tbe2 aku plek asl abh park dpn kdai perabott .aik??

aku ponn follow jeh aa .masok2 mama ckp oke ta mama plehh kan one set katel tok kau .waaahhhh!! aku sukaa ,hahah then aku jenjalan sorg2 jup .hati aku tertarekk kat set katel white colour .ngeee ;p tarekk mama g situ ckp 'ma.ya na y tuhh blehh?'[dalm hati aku plak 'YA ALLAH berilah persetujuan dari mama n abh'] .pastu mama senang2 ckp blehh .yess .syuko alhamdulillah :) thanks so muchh abh n mama . ily !dis year .mama sakan beli sofa n mcm2 agy ahh .hahah .aku suka ble tgk mama abh happy :) ta sbar tunggu na kije na balas jasa mama n abh :) aku kan ank y baekk .



pic neh market jehh .tapi ad ahh iras2 bkal katel ku cme crmin nyeh kchik ckitt ;p

selepas itu .singgah uma nenk jupp .smpi2 jehh tgk nenek atok bork2 kat dpan tb .hee .salm atok n atok spt bse tnyp .kau ta tusyen k awine ? hee .tesengehh2 aku jwb .tokk ,ya tucen awi sabtu jeh laa..nenk glak jehh .hee .syg atok n nenk :)) pastu aku g daporr amek aer minumm .hahah .haus deyhh .
dalm kol 3 lbehh .aku buadd hw y aku bwk .bio .huh .bnykk gle note ta ciap agyy .huhu .buad pnye buad ta sdar da na kol 4 .tbe2 hp aku vibratee ..zz zzz .hahah .sape teponn? munyetlahh ,hahah .lari lari masokk blek atokk .gayott jup .da abes bork .kua jeh la.. aghhh .alang curi2 dngr ouhh .maluuu sajehh .hee .merah2 muka aku .hahah .buad bdo jeh laa .then smbg buad hw aku .huhu .


heh .mlas ah cite lbeh2 .t aku cte agy lahh keh?ngee :p yaww .rawkin lahh .
thanks sape y sudi follow blog aku ya :) bye bye .luv :)

my frens bday
aen nazreen :15august
meyna:17 august

happy bday-16 to both of u dear :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...