Tuesday, July 14, 2009

JULY TEST ;)

assalamualaikum ;)
hee
da lme ta mnulis blog nehh ;p
hahah
pdahal ta reti sngt[bwekk]
today ,1st day julytest .
huh.
i hate exam .
tension beb !
dis time aku ta wat tol2 ponn .
men2 ;p
lantakk la.
tgkk ahh.ptg2 org studyy ,aku??
hahah .bukan p .cuma tadep mud ouhh .
mbui myraa .kaw pk exam knep tnggu mud kaw laa?
haa !beshh gk kalu cm2 ;p
hm .aku mao storyy p yep?
bout my test kehh?
bm ; hahah .kuar ayt ajuk ,ayat pindah ?
nsebb b4 masokk clas aku d bukak buku tatabahasa ;p
kalu tida .mati laa ;p
bi ;hee .the necklace ;)
aku berminat terhadap short story nehh .
malthidee ?yeah .;))
sej ;hah .aku bace len ,len plakk y kua .huhu
pandang kiri .tgk fara tekun wat esei .
hee .prknal an .fara is ma bff ya ;)
hahah .
pk punya pk ..
lastly ,aku engat balekk p y aku bace so ..
tgn kuh laju menulis esei .
hahah .tengah2 syokk lyan esei .
aku rase kpale aku d bling sesuatu
ahah .pusing!!
emara .
he's cute boy la i thnk but
agghh !aku sangat geram dgn dea .
sakett wehh pale aku kaw blg pemadam tuhh
ustazah dah tengokk2 aku asyik telengg ajep pale nehh ;p
soryy ustazah !
heheh
yeay .1.05 pm .
abess ! balekk 2.lari2 ayam pegi clas sblah jpe aziroh .
she's also my bff !;))
thenn .turunn tngge .BALEKK ;)
hahah .ahh .tuhh j la awini aku mrepek .
tatataa ;))
salam ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...